اینم مصاحبه یاس درسال اسفند89
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:یاس,مصاحبه یاس,رپ فارسی,, :: 1:27 ::  نويسنده : هادی



نظرات شما عزیزان:

Rahman R2
ساعت13:18---17 تير 1390
سلام یادم رفت خبرت کنم

ممنون که سر زدی و کلیپارو دانلود کردی من اگه خبرت نکردم خودت بعضی وقتا بیا سر بزن من تا بتونم زود به زود آپدیت میکنم
پاسخ:باشه.


mohammadreza
ساعت13:12---17 تير 1390
سلام مر30 از وبلاگ قشنگت.

به ما هم یه سری بزن

در ضمن شما رو لینک کردنپاسخ:باشه.


elham
ساعت18:31---15 تير 1390
MER30 asisam KE omadi
پاسخ:خواهش.


آرش
ساعت17:51---15 تير 1390
آهنگ هم بذاری بد نیستا

ولی رپ نباشه چون من از رپ خوشم نمیاد
پاسخ:هاهاهاهاهاهاهاها......هنگ....error


سروناز
ساعت13:09---15 تير 1390
ممنون که این پست رو گذاشتین بعد اون ماجرا ی یاس با هیچکس من دیگه سراغ یاس و آهنگ هاش و حرف هایی که زده نرفتم ممنون که آگاهم کردین که با هم دوستن منظورم از ماجرا هم همون آهنگ کمک و منم همین طور است من پست سلا رو ویرایش کردم لطفا دوباره سر بزنین و بخونینینش بعد از نظر شما تو وبلاگم رفتم چند تا آهنگ ازش دانلود کردم ممنون من کار یاس رو قبول دارم و به نظرم حقشه دوم بشه لطفا تو توالین فرصت به اون پست سربزنین
پاسخ:چشم سرزدم.


elham
ساعت12:04---15 تير 1390
…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•’

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

,•’``’•,•’``’•,.سلام دوست عزیز

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•......

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•’

اپم منتظر حضورت

,•’``’•,•’``’•,.

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•......

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•’

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’بدو بیا

.....`’•,,•......

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`دیر نکنی ها

ممنون می شم که تو نظر سنجی هم شرکت کنی
پاسخ:چقدرشلوغش کردی! باشه تو راهم...


آرش
ساعت9:44---15 تير 1390
توی وبت همه چیز پیدا میشه

از استقلال نیست که
پاسخ:شمابه بزرگی خودت ببخش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 319568
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1